Zwroty i reklamacje

 

 Chcesz zwrócić towar?

Czas na zwrot produktów

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu
14 dni od dnia otrzymania przesyłki

Czas na zwrot pieniędzy

Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwrotu

Forma zwrotu pieniędzy

Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji

Jak dokonać zwrotu?

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu proszę uzupełnić formularz, a następnie przesłać go na adres e-mail: sklep@beddog.pl. Sprawdź dokładnie czy podałeś/aś poprawnie wszystkie dane! Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki. Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:

Sogo Eselling: Rozbórz Długi 66c 37-560 Pruchnik.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub doręczanych do paczkomatów. 

Konsument ponosi koszt odesłania zwracanego produktu.

Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient będący Konsumentem może w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania towaru, dokonać odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Chcąc odstąpić od umowy należy w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania towaru złożyć oświadczenie o odstąpieniu wypełniając formularz odstąpienia od umowy.

Formularz należy wysłać drogą elektroniczną poprzez przesłanie na adres e-mail: sklep@beddog.pl.

Zwracany towar należy odesłać w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpienia od umowy. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy. 

Sklep www.beddog.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub doręczanych do paczkomatów.

Zwracany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użytkowania, prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie towaru z kompletną jego zawartością. Po otrzymaniu przez sklep www.beddog.pl przesyłki i sprawdzeniu stanu produktu, w terminie najpóźniej do 14 dni dokonany zostanie zwrot pieniędzy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Klienta w pierwotnej transakcji.

Zwrot ten dotyczy ceny produktu oraz ceny najtańszego zwykłego sposób Dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

Sklep nie uznaje zwrotu produktu- używanego, używanego z widocznymi śladami użytkowania oraz zniszczonego przez pupila.

Szczegółowy opis procedury zwrotów znajduje się w § 11. Odstąpienie od umowy – Regulaminu Sklepu Internetowego Beddog.pl

Jeżeli zakupiony towar nie jest zgody z umową, mogą Państwo go zareklamować.
Reklamacje dotyczące Towarów, należy zgłaszać pocztą elektroniczną, na adres e-mail sklep@beddog.pl Reklamacja powinna zawierać: dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
  • – wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania
  • – numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia
  • – oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. faktura) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia
Odbierając towar Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia, czy paczki nie posiadają uszkodzeń powstałych podczas transportu. Szczególnie należy zwrócić uwagę czy kartony zostały wgniecione, poszarpane, otwarte lub oklejone oryginalną taśmą kurierską.. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół reklamacyjny z kurierem w terminie 3 dni od dania doręczenia przesyłki. Odpowiedni formularz posiada kurier. W protokole należy zaznaczyć że karton zewnętrzny został uszkodzony. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie najpóźniej do 14 dni od dnia jej zgłoszenia. Poinformujemy Państwa e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozpoznania. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

Szczegółowy opis procedury reklamacji znajduje się w § 6. Reklamacje –  Regulaminu Sklepu Internetowego Beddog.pl